2009年7月31日星期五

學生作品 ~ 一碗陽春麵

~
今次既作品叫"一碗陽春麵",其實這條片是學生作品。
我地除咗工作之外,還會教授拍攝基督教電影,而這條片正是學生們的畢業功課。

其實今年五月的時候就已經看到這故事了,覺得這故事很不錯,剛好又要安排課程的畢業作品題目。想了想,就決定用這個故事了。

其實很感恩,可以為熱熊熊媒體訓練一班同工。由甚麼都不懂,到能夠拍攝出這種質素的作品,覺得很成功呢!
亦很珍惜與他們一起的時間,我們自己也得著很多!

請大家慢慢欣賞這感人的作品吧。

P.S.希望大家可以留言,給一點意見這班學生吧。

/s400/photo_00000001.jpg" />

5 則留言:

匿名 說...

個faming是否特登放在中間?但我認為有時有小小多了,常常cut了個頭,headroom唔夠!還可以加多些大頭!

Gabriel Media 說...

謝謝你的意見~^^

匿名 說...

己是一套很感人的video吧!!!!!

photo by kamXchan 說...

其實我很久以前都玩過VIDEO, 當然無咁專業, 不過我都好有興趣同你地分享下意見.

- CUT頭SHOT好似多0左D
- 阿女演得好投入, 好好
- 比較慢, 特別係開頭阿女出走之後個段, 如果唔係特別要求, 一段網上VIDEO最好3-5分鐘內(個人感覺, 哈)
- 收音做得好好
- 溫馨感人片可以光DD, 可能今次比較想加重電影感, 其實都OK.

總括我覺得好好, 不過要比少少耐性去睇.
自問已經冇咁多時間同心機去拍VIDEO, 你地一定要努力, 在年輕時拍多D片, 一生都唔會忘記自己拍出來的影片.
努力!!!

Gabriel Media 說...

HI kam chan
謝謝你,我會轉告給hotbeaebear.com的學生知道,大家都加油!!!