2009年7月7日星期二

我地的專訪出咗啦!

~
嘩!嘩!嘩!
今期既Wedding Magazine出咗啦!
今期附送了一本84婚禮錄像師及攝影師專訪。我地係裡面既其中一份子呢!
我地成立咁耐以來,都係第一次接受雜誌訪問,同係雜誌落廣告呢。
都可以算係一個突破啦。

係到要多謝訪問我地既淇淇,佢將我地既特色都用文字淋漓盡致的表達出來。
我地特別好鍾意個大題目"化作天使傳遞喜悅的消息"。覺得好勁呢!

3 則留言:

Queenie 說...

我都有買呀; 因為其中一頁都有我呢~~ hehe~
又話得閒會找我再整過個video~~~~ 幾時得閒呀 ?!

Gabriel Media 說...

係??邊頁啊??
呢兩個月都OK啊~~
你CALL我啦~

Queenie 說...

108頁左下角呀...
好呀. 等我得閒dd call你啦~~~