2009年2月25日星期三

Oasia & Max

~

Oasia & Max 一個是老師、一個警察,而且兩個都是熱血、創意十足的年輕人。竟然可以諗到新娘係結婚前一日被人綁架!王子勇救公主呢個故事。而且仲可以找到咁多兄弟姊妹幫手,真係服哂佢地。我地都樂在其中呢!

3 則留言:

匿名 說...

睇完了~~好好呀~~ 最後的那首歌, 也是我那時的match in歌來的, 當時這首歌還未紅, 所以沒有人試過做match in歌, 估不到之後就有咁多人用~~~

其實, 我都有個少少的請求. 我的dvd裡match in的部份, 其實我都想改回這首"我在那個角度患過傷風"呀~~~有冇得傾?

Gabriel Media 說...

哈哈~~都可以既~~
不過等四月啦~
個時會空閒D~你call我啦~

匿名 說...

係唔係真架??!!!! 你唔好以為我講下呀; 我係講真架~~~~
你四月幾時得閒?? 我會衝上你office架~~!